Aybuke54 Bebeğim uykusundan agliyo bağırıyor 2 haftadır bilen aneler neden böyle yapıyor sizce bı yardim edin nolur 4 ay 21 günlük
ikibebeliana Aybuke54 Bir ara 4-5 aylıktı sanırım oğlum bizde de oldu.Gecti ama .Simdi 7.5 aylığız cok nadir olur. Ya gaz sıkıştırıyor ya da diş diye düşünüyorum ben.
KaynanaYiyen Aybuke54 kıyamam. Benim kızımda öyle. Ama sadece diş ve gazdan ağlıyor uykusunda kurban olduğum.
Papatya5801 Aybuke54 muhten gazdır ne kadar çıkarsa da o aylarda oluyor. Bide atak da oluyor 4-5 aylar zor biraz 6 aydan sonra rahatlar inşallah
atlasert Aybuke54 atak ayı falan da olabilir ama siz yinede gazına biraz daha dikkat edin ne kadar çıkarıyor olsalarda kalabiliyor ve bu onları rahatsız ediyor umarım geçer bir an önce 🙏