-elizsmom aslında kilosu çok iyi bebişin bazı dönemler almıyolar bazen bir anda alıyolar hım ben apmatil verıyorum ama alerji durumu varmı yok mu anlamadım mama da yemi başladım aslında akşamları anne sütü mama şeklinde devam edıyorum ishal olunca zayıflamasından korktum tadını sevmedi ama zorla alıştırdım sürekli pış pış yaparak dıkkatını çekerek içirdim ıkı gundur içiyor zorlamıyor ilk çok öğürdü