Kızlar bebeğim 6,5 aylık. Aslında genel olarak uykuyla ilgili pek sorunumuz yok ama bebeğim akşamları erken uyumuyor. Her şeyi denedim ama sonuç aynı benim için en güzel çözüm onu ağlatmayan çözüm diyorum. Bazen 22:30 a kadar direnir uyumamaya odasında bekleriz hafif şarkı söyleriz uyuyacağı zamanı anlarım zorlamadan uyur. Ama herkes 19:00-20:00 gibi uyumazsa büyümez en güzel uykuda büyür diyor üzülüyorum deniyorum ama olmuyor. Bu durum büyümesini etkiliyor mu gerçekten?