atikeahmet biz 2 aylık kontrolde öğrendik, hiç beklemiyordum arada bakıyırdum çünkü çizgiler eşitti bacaklarını oynatmasında sıkıntı yoktu. teşhis devlette konuldu, ikinci gittiğim doktor gelişim geriliği dedi sağ alfa 50 dereceydi. tedavimiz 3 ayda tamamlandı. ben hiç çıkarmadım, banyoları bile geç yaptırdım. hatta doktor son bir ay 8 saat çıkarabilirsin dedi ben yine çıkarmadım. boncuklu olan tubingen ortez, biz pavlik bandaj kullandık.