Bebeğim 4,5 aylık memeye gelince bi süre cokcok yapıyo süt gelmeyince memede ağlayıp sinirleniyo, biraz daha emmesini sağlıyorum ve sütüm sonradan geliyo emmeye başlıyor. Sütün geç inmesinin gelmesinin sebebi süt azlığı mıdır yaşayan var mı sütün gelmez süresinde bebeği memede sakince tutmak çok zor biraz sabırlı olsa gelecek ama hemen gelsin istiyor.