Mlsyldz canım benim kızım bir aylık aşısına gitmiştik ishal durumu vardı doktor da ebede anne sutumu alıyor dedi bende mama alıyor deyince su ver dedi çünkü anne sütüyle mama bir değil mama alan çocuk su almaliymis bağırsakları bile kururmus zaten öyle çok içmiyorlar iki çay kaşığı ancak içiyor agzi kurur pamukçuk olur ben ogunden beri veriyorum mama agirlikliysa bir kaç Damla bile ver ağzına derim ama yok anne sutuyse verme çünkü anne sütü hep şuymuş zaten