Kızlar selam
Yardımınıza ihtiyacım var. Yarın doktora goturcem insallah ama suan zor durumdayiz. Oğlum 2 yasinda. Dun aksam oksirmeue basladi hafif burnu tikaliydi. Bu sbaha uyandigindan beri burnu akiyor hiriltisi var ama keyfi hep uerindeydi. Aksam bianda hiriltisi artti. Simdj dahada artti burun spreyi sikmamiza ragmen rahatlamadi. Uyuyamiyor hiriltidan. Oksuurk ve burun tikanikligi ve hiirlti var. Ates yok. Nasil rahatlatabilirim ya var mi tavsiyeniz