Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var ilk ben hasta oldum sonra o aynı belirtileri yaşıyoruz ateş oldu 4 5 saatlik sonra geçti 1 gün ama yaklaşık 1 haftadır öksürük var sanki bakgam varda onu çıkaramıyor gibi bide hırıltılı solunum var doktlr antibiyotik verdi 3 gün kullandım ama faydasını göremedim bunu yaşayıpta bir çare bulan vae mı öksürük ne zaman geçer biraz içimi rahatlatın ya mental olarak çöküğümmm