Bebeğim 10 gündür kuvezde doğduğundan beri 3 gündür Bebeğimi emzirmeye gidiyorum bugün emzirdim ama sütüm gelmedi ağladı orda baya ağladı stres oldum bende ağladım ve hemsireye verdim onlar beslicek bebeğimi sütüm ilk sıralar zorla da olsa geliyodu şimdi azaldı sütümü nasıl artirabilirim lütfen yardım edin 🙏🙁