Arasus pes etmeden her gün bir öğünunde yapın önüne koyun yemezse bile yapın en azından onun da bir öğün olduğunu bilsin . Bir süre mıncıklayip atıyor sonra ne olduğunu anlayıp ağzına götürüyor bir süre sonra da yemeye başlıyor. Ben 9 ayından beri her sabah çeşitli omlet pankek tarzı şeyler yapıyorum arada yerden sonra bir süre yemezdi böyle inişli çıkışlı dönemden sonra şimdi her sabah kahvaltida yiyor . Ama her gün yaptım hiç yemedi döktüm yine de yaptım . 13 aylık su an . Bı de yürümeye başladıktan sonra biraz daha istahlandi anne sütü yetmemeye başladı sanırım