Zehirs Sevgili anneler, emzirme danışmanlığı alan ve bebeği tekrar emmeye başlayan var mı ? Sütü artan var mı ? Ben yeni başladım ama oğlum çok direnç gösteriyor.
Masalalya1 Zehirs merhaba kaç aylık bebeğiniz var.. ben emzirme danışmanlığı almadım ama sağ memende süt azdı bu hafta çoğaltmaya başladım. 20cc çıkıyordu. Şuan 50 çıkıyor.. Bestlak süt damlası kullanıyorum. Roka dereotu tahin pekmez incir hurma yiyorum birde bulgur pilavı iyi geliyor. Günde 3lt de su.. sol memendeki süt de arttı.. bebeğim 2aylık
izd Zehirs ben almıştım, bebeğim 1. Ayının sonlarında idi, deprem dönemi idi, kilo vermişti kızım, emmede sorunu vardı, meme reddi değildi ama bir doktordan aldım hatta daha sonra kızımın doktoru oldu. İyi ki almışım, hala emiyor !
Zehirs Masalalya1 4 aylık olacak 1 hafta sonra. Bende onları kullanıyorum ama bestlak damlayı kesinlikle önermiyorlar. İçerisinde rezene var.
2kiz Zehirs niye onermiyorlar gazı için her doktor iç diyor bende günde 2 bardak içerim kızım gazı onun sayesinde daha rahat çıkarıyor ayrıca sütte arttırıyor ve benim gazima da iyi geliyor 🤭
Zehirs Masalalya1 zararı olmadığını kısa süreli süreçte bilmiyorsunuz. Önermeyen de bir doktor. Kesinlikle rezene tüketmemelisiniz diyor. Bestlakta rezene var. Bende öğrenene kadar kullandım malesef
Fatosumum Emzirme danışmanlığı almıştım ama meme reddinden değil sütüm az diye düşündüğümden almıştım çişinde kristalleşme olmuştu sonrasında düzeldi ve kilo aldı
Zehirs Rezenenin içindeki östrogolün bebekler için uygun değilmiş. Bende içiyordum çok şaşırdım duyunca. Gaz için falan önceden Almanya’dan falan getirilen çaylar içirilirdi hep bebeklere.