Morumsupembemsii Kızlar dişi apse yapıp iltihaplanıp antibiyotik kullanıp da dişindeki ağrı geçen oldu mu antibiyotiği bitirince iltihap geçince ağrı ve acı tamamen geçiyor mu ağrı geçince tedavi yaptırmayan oldu mu ?
Melis1706 Morumsupembemsii antibiyotikle apse gectikten sonra disine islem gerekiyorsa ki muhakkak gerekiyordur yaptirmalisin yaptirmadigin durumda sonrasinda tekrarlama durumu cok yuksek annem yasadi ilktihapli cekemiyorlar yoksa sonrasinda tampon yaptirman gerekcek ve cok cok agrili bir islem o disten kurtulman gerekiyor
tineanigra Morumsupembemsii ağrı geçince tedaviyi yaptırmazsanız en kısa sürede tekrarlar yine aynı döngüyü yaşarsınız
Uykusuzanneler Morumsupembemsii Ağrı geçince tekrardan tekrarlıyor. İnanılmaz derecede daha fazla ağrıyla fazla bekletmeden gidin derim.