Bebeğimi emzirdim ama uyumadı uykuya geçişi kolay olsun diye bir de sarılığı çabuk atsın diye çok az 30 cc kadar mama verdim. Başında beklerken ağzından ve burnundan mama gerı geldi allahtan yanındaydım ve yan yatırmıştım o kadar korktum ki hala atamadım yeni bir fobı oluştu şimdi her emme de ya da mamada böyle mi olacak diye 🫣