Evimizin altında a101 var kızlar alışverişe indik bireyler alıp hemen çıkacaktım. Kasaya geldim ağız bakım suyunu indirime koymuşlar 32 lira yazıyor bende bu indirimdemi diye sordum çalışanda ewet dedi. Kasadan geçti ödemeye gelince miktar bana fazla geldi (önceden bimde mağaza sorumlusu olarak çalıştım aşinayim birseylere bu arada ) Sordum hepsini doğru geçtim dedi tamam dedim fişi aldım iki ürün fazla fiyat geçmiş söyledim oda mağaza sorumlusunu cagrdi. Sorumlu şimdi dedi uğraşamam yarın gel bende niye yarın gelcem ürünleri iade alın ücretimi verin dedim yapamam falan dedi. Bende aslında hakkım etikette gördüğüm fiyat zaten suçlusun uzatma dedim iadesini al ben tekrar tekrar iade için gelip uğraşamam dedim. Birden bana bağırdı uğrasamicam seninle verin gönderin parası falan diye çok sinirlendim eşim diyor çocukla cocukmu olacaz eşime ayrı sinir oldum çalışana ayrı neyse hayatım haklısın ama boşver diyor bana hakkımızı savunmucazmi ben anlamadım kim ne kadar fiyat koyarsa tamam’ mi dicez ben mi sinirliyim anlamiyorum