Kızlar acil yardım istiyorum bebeğim 6 ay 10 günlük doktorumuz 5 buçuk aylıkken ek gıdaya geçiş yapin dedi ve biz tadimlara 3 gün kuralı ile başladık 15 20 gün geçti ve hergun kaka yapan bebeğim 4 gün ara ile yapmaya başladı 4.gun yapıyor ama bu sefer 4.gun oldu ve bebeğim çok huzursuzdu ikiniyordu hiç uyumadı emmedi ağladı sürekli biz de başka bi doktor tanıdığı arayarak tavsiye aldik gliserin fitil önerdi ve dun yaptık kakasını yaptı fakat bugün altını degistirirken küçük bi çatlak fark ettim acaba biz mi yaptık fitil sokarken hiç bilmiyorum zaten yarısını kullandık ondada ittirdi tam girmedi falan ama sorum şu catlaga ne iyi gelir haftasonu olduğu için doktora gidemeyecgiz acaba lonsinoh göğüs ucu kremi sürsek biraz iyi eder mi