asya202311 ven ilk emziriyordum sonra sagıp veriyordum . Böyle düzenli yapınca sütün azalmıyor aksine cok artıyor 3 haftadan aonra tazikli gelmeye başladı bu seferde makşnayo bırakıp elle sagmaya gectik . Cok fazla süt yaptı makinayla sagma destegi. Donrasında mochi ve emzirme ile devam ettim. Kotkma hiç azalmıyır artıyor sürekli uyaran veriyoruz cünkü makina deategiyle