hsjsjsj Kızlar oğlum 6 buçuk aylık. Bir kaç gündür beni emmek istemiyor ittiriyor ağlama krizlerine giriyor. Philips avent biberon kullanıyorum. Hemşiremiz mama takviyesi gerekiyor daha sık besleyin demişti. Ne zaman mamayı sıklaştırdım memeyi istememeye başladı sanki. Çok üzülüyorum sütüm var önce emziriyordum sonra mama veriyordum ama şimdi memeyi hiç kabul etmiyor. Gece de uykulu bir şekilde emiyor. Diş mi çıkarıyor bilmiyorum gece ağlamaları da başladı. İlk bebeğim hiç bir şey bilmiyorum lütfen tavsiye verin 😪
tmyckr Valla benim bebeğim de öyle gündüz hiç emmiyor beni ek gıdaya ağırlık verdim öyle yemeyi daha çok seviyor gece de uykulu olunca emiyor beni sadece
fikirye1234 hsjsjsj siz yine 6 ay verimlisiniz benimki kırkı çıkmadan reddetti zırladım oda iki ay boyunca sürdü toplam 3 ay emdi
hsjsjsj fikirye1234 Benimde dönem dönem emmedigi olmuştu özellikle aşı olduğu zamanlar huyu tamamen değişiyordu meme reddi oluyordu ama bu sefer aşıdan da değil anlam veremiyorum
tmyckr hsjsjsj evet ek gıdadan sonra oldu süt az geliyor heralde bilmiyorum artık da inşallah diyelim yine de
izd hsjsjsj mamadan ziyade biberondan olabilir. Ben de az da olsa mama desteği verdim kızıma 2. Ayından beri ama biberon pek kullanmadım, eds kullandım. ,9 aylık olmak züere hala emiyorx dışarıdaysak biberon da veriyorum arada..