Mdorukkk bebegim alerjikti. Cildi atopik. Mevsim gecislerinde kistan yaza yazdan kisa surekli hasta olurdu hala arasira olur 3 yasinda. Zaditen/allerset kullandik bu donemlerde doktor tavsiyesiyle. Bu ilacin endikesi şoyle alerjiniz var cildiniz ozellikle yanaklar dokuntu kizarik olur. Sonrasinda genellikle gribal enfeksiyon belirtisi gibi geniz akintisi hapsirma oksuruk tarzi seyler gorulebilir. Tedavi edilmezse akinti orta kulak ulasabilir ve enfeksiyon yaratabilir. Bu ates yapar bu sekilde ilerlemis haline denk gelirseniz zaditen yaninda birde antibiyotik baslarsiniz. Genel olarak ilacin ne ise yaradigindan bahsettim genis kullanim alani var. Aslen yuzde bi kizartida alerjidir. Bi sebeple tuy/toz/mevsim alerjiside. İlac bunlardan kaynaklanan etkiyi azaltmak yok etmek icin kullanilir. Uyku hali yapar yatmadan once verilmesi gerekir. Benim kizimda en agir tablo alerji hali gorulur kulak iltihabina kadar giderdi o sebeple yasayarak ogrendik geniz akinti hapsirik basladiginda tedavimiz bu tarz alerji ilaclari oluyor. Surekli antibiyotik kullanimindan kurtuluyoruz. Yilda iki kez genellikle yasiyoruz.