drc3 Oğlum 3 aylık. 3 gündür kakasını yapamıyor ıkınıyor, ilk gün çok ağladığı için fitil vermek zorunda kaldık öyle yaptı. Sadece anne sütü alırken neden yapamıyor acaba, ne yapmam lazım?
UcuBulunamayanBant drc3 benim oglumda o zamanlar öyleydi 10 gun yapmadığını bilirim 10 gunu gecince fitil verirdi dokttor o zamana kadar normal derdi ben kendim kayısıyı kaynatip hem suyunu icer hem yerdim onun faydasi oluyordu 1cay kasigida zeytinyağı icirirdim
Nacafa drc3 bagırsaklarına masaj falan yapsaydınız 1 hafta kadar bebeklerin kaka yapmamasının doktorlar normal karşılıyor. Siz her defada fitil verirseniz bebeğiniz alışır kendi kendine tuvaletini yapamaz
Hlybkrtzcn drc3 kulak çubuğuyla poposuna bastırmadan hafif baskı yapın merak etmeyin canı yanmıyor. Benim de çocuğum 3 aylık olacak sadece anne sütü alıyor 4 gün kaka yapmadığı olunca 4. Gün uyarıyorum o şekilde hemen yapıyor kakasını. Fitil hiç kullanmadım.
Anneolmusbirkadin drc3 bebeğim 1 buçuk aylıkken başladı bizde şuan 7 aylık olmak üzere hala devam ediyor. Büyükler sütün yağlı oldugu için der çok doğruymuş çünkü bebeğim masallah cok hızlı kilo aldı. Gaz sorunu ile birleşince sıkıntı yapıyor aslında kabızlığın bir problemi olmuyor o aylarda. Siz karın masajı ile gazını çıkarmaya çalışın. Gaz çıkardıkça rahatladığını göreceksiniz. Biz 4 5 gün geçtikten sonra sıkıntı yaşamaya başlıyorduk o zamanlar da çok aşırı zorlanıyorsa fitil veriyordum ama fitille bile ertesi gün yaptıgı oluyordu. Bi arkadasımın tavsiyesi ile sabahları aç karna 1 çay kaşığı orijinal zeytinyağı vermeye başladm. Ama öyle bi rahatladı ki inanamazsınız. Hem müthiş gaz çıkarıyor hemde kakasını yine her gün olmasa da 4 5 günde rahat yapıyordu. Aynı zeytinyağıyla da karnına masaj yapıyordum sonra ayaklarının altına 5 dakika bi ayağına 5 dakika diğer ayağına masaj yapıyordum benm bebeğim çok seviyordu hatta biraz ağlasa hala ayak masajı yaparm sakinler. Tabi bunları yapmadan doktora gittim. Bana kakası sert mi yoksa cıvık mı diye sordu. Cıvıksa 10 güne kadar normal 10 günü geçiyorsa bir problem var demektir demisti. Bebeğinize sağlıklı günler diliyorum size de kolaylıklar 🥰
Birbebetoannesi drc3 büyük oğlumda 3 aylıktı anne Sütü alıyordu aynı durumu yaşamıştık 10 gün çok demişti dr bize yetişkin bir insan bile o kadar duramaz demişti o yüzden probiyotik kullanmamı söylemişti bebeğe