Silaakr Kizlar bebegim mamayi yedikten 2 3 saat sonra birden burnundan geliyor nefes alamıyor bende o an cok korkuyorum sırtına vuruyorum neden oluyor bebegim 2 ay 8 günlük yardim edin bilen varsa nolur
mrvn Silaakr Silaakr Canım benim bebeğimde emerken falan sürekli tıkanıyor. 35 günlük daha. Ben olduğu yerde yüzüstü döndürüyorm hemen. Çok sık yaşıyorum ben de bunu
Aayyssnnrr Reflu olabilir canım yada ihtiyacından fazlası cikiyodur. Ama için rahat etmesi açısından bi doktora git Allah korusun burnundan gelmesi tıkanmasına sebep olabilir
Silaakr Aayyssnnrr bugün başladı henüz bide ağlamıyor öyle olunca ben uyurken ya duyamazsam diye korkuyorum 😭
Silaakr mrvn canim.semin emerken oluyormuş benim mamadan 2 3 saat sonra oluyor o an uyuyo olsa ben yaninda olmasam nolur bilmiyorum cok korkmaya başladım ağlamıyor öyle olunca çünkü nefes alamadigi için
yasemnugr06 Silaakr reflü olabilir cnm doktora götür ilacı var geçebiliyor yastığı da var oma göre önlem alırsın stres yap ma 🙂