Merhaba hanımlar bir sorum olacak anlatabilir miyim bilmiyorum. 16 aylık bebeğim var dizlerinin üstüne oturduğunda bacakları kitlenip tutuluyor ve acısıyla ağlıyor ama çok uzun süre oturmasa da böyle. Bu normal mi büyük insanlar uzun süre oturunca olur ama bebekte olduğunu ilk defa gördüm. Herhangi bir şey belirtisi mi veya bir vitamin eksikliği söz konusu olabilir mi var mı başına gelen?