Susamveannesii hemen anlatayım eğer uyuştururlarsa bir şey hissetmezsin. Uyuşturulmamıştı benim doktorum gazladı sen suniyle normal doğum yaptın hemen doğurdun diye 😵💫 şöyle çatala yatıyorsun 😂 detaylı dedin o yüzden anlatıyorum. Bi aletleri var vajinanı iki yana açıyorlar. Doğum sonrası daha kolay oluyor bu işlemler rahmin hala toparlanmamış oluyor çünkü. Adetliyken gittiğin için yapılan her işlemde ufak ufak kasılma sancı hissediyorsun. Sonra rahmini aşağı çekiyorlar burda biraz kasılmalar artıyor o yüzden kendini sıkmaman lazım ki çabuk bitsin işlem. Sonra şak diye bir ses 😂 bir şey ısırır gibi oluyor rahim ağzını bir anlık ısırma. Sonra ufak bir kontrol yapıyor doktor ve bitiyor doktor pılını pırtısını topluyor sonra klasik ultrason alttan ve karından muayne. Sonra 10 gün ilişki yok on gün sonra son muayne işte hepsi bu.