Bebişleriniz ne durumda kızlar benimkisi yeni yeni yürümeye başlıyor bizde sabırsızlıkla bekliyorduk. Ama bu aralar aşırı sinirli her şeye abartılı ağlıyor bende üzülüyorum en basitinden kapıyı kapatınca bile ağlıyor. Bir de şu saçlarında toka durdurmuyor yolarak çıkarıyor siz nasıl alıştırdınız toka takmaya