reallyiamhappy Bestşronu günde kaç damla veriyorusunuz 6aylık bebeğim prospektüste 20 yazıyor eczadı 6 diyor
beyzacmvrc reallyiamhappy merhaba leke yapıyor mu kifayete? Rengi kırmızı mı bazıları beyazımsı oluyormus
Gmzkyr reallyiamhappy bu doktorlarıda anlamamakla beraber , gördüğüm kadarıyla hepsi başka birşey demiş kilo başı 2 damla demişti bestiron için .