Kızlar oğlum 1 yaşında ve 7/5 aylıkken mamaya başladık ek gıda Ozamanlar baya iyiydi her şeyi veriyordum yiyiyordu ama son 3 aydır ek gıda reddi başladı hastalıktı şuydu buydu dişti derken düzelmedi kahvaltı asla yemiyor hiç bşrşey sadece mama istiyor iki gündür mamayı kestim süt vermeye başladım onu da zorla içiyor aç olduğu halde yaptığım hiç bir şeyi yemiyor benim gibi olan var mı düzelen yada önerisi olan bu duruma takıldık kaldık