AkrepkadiniI Kızlar saçlarımın uçları lastik gibi olmuş ya, ne kullanıyorsunuz? Kestirin demeyin zaten kestirmekten saçım kalmadı. Memnun kaldığınız bir ürün var mı? ❤️
LaraSu Heymomyy benim sarı süpürge saçlarımı bile düzlettiyse her saçı düzeltir GRATİSTE SATILIYOR EN SON ALDIGIMDA 160 tl idi bayadır almadım baya gidiyor çünkü şuan ne kadardır bilemiyorum
LaraSu hayalperest2310 İlk kullanımda bile etki etmişti nohut tanesi kadar duştan sonra nemli saçınızın uçlarına sürmeniz yeterli
LaraSu hayalperest2310 evet fazla yapmayın çok yağlı olur yoksa saçınız, zaten sürdükten sonra kuruyunca pamuk gibi oluyo saçlar fön çekmiş gibi