Dilaraagokkk46 yanlış anlamayın ama 50 gündür dışarı çıkmadan nasıl durabildiniz? Lohusalık zaten duyguların cok inişli çıkışlı olduğu bir dönem, açık havada yarım saatlik bir yürüyüş inanın çok iyi gelirdi size de bebeğe de. Her neyse artık olan olmuş, öncelikle kesinlikle dışarı çıkmalisiniz.. biz kızımla 15 günlük olduğundan beri dışarı cikiyoruz. Zaman geçtikçe daha profesyonel oluyorsunuz, içiniz rahat olsun😊 sizi bu kadar düşündüren şey ne ? Soğuk hasta etmez, korkmayin. Hava koşullarına göre giydirin ve cikin. Beslenme şekline göre de ya emzirme önlüğü ya da mama gereçlerini yanınıza alın.