Pamukunannesi Arkadaşlar merhaba bebeğim 10 aylık şuan.Dişlerden dolayı sanırım kabız olduk.Doğal yollarla tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı acaba
Oli Pamukunannesi yarim cay kasigi zeytinyaği icirebilirsiniz. Birde mama iciyorsa mamasina da 1 cay kasigi katabilirsiniz zeytinyağini.