hnnl 520 lira diye bahsettikleri emzirme parası bu çalışan anneye anne çalışmıyorsa babaya yatıyor. Bizim 15 günde eşime yatmıştı
Diğeri de doğum parası onu hatirlamiyorum ne kadar aldığımı PTT den kimliğim ile almıştım bu her annenin hakkı olan para yani maddi durumla alakası yok doğum parasını da 7 gün sonra almıştım