Tombikdonerartikcokpahali karın ultrasonuna varana kadar çekildi bebekte bir sağlık sorunu yok çok şükür ve 3 farklı doktora götürdüm hepsi kolik tanısı koydu, kolik olduğu için geçmeyen gaz sancısı var. 2. Bebeğim ilk bebeğimde de gaz sancısı oluyordu ama bu kadar şiddetli değildi onda kullanmadım böyle bir damla, 2. Bebeğimde ne yapsam uyumuyor iş için uyutmuyorum evin işi bebeğimden önemli değil ama artık bebek uyumamaktan emmek bile istemiyor bu damlayı versemde saatlerce uyumuyor sadece uykuya geçişini kolaylaştırıyor 10 dklık uykusu en fazla yarım saat oluyor,hergün düzenli duş aldırıyorum gaz masajı yapıyorum ama bebeğim hep huzursuz, ne güzel millet araba da gezdirip uyutuyoruz diyor bizimki arabaya binince kıyamet kopuyor hiç istemiyor, kiraz çekirdekli kemerden tutun kaç türlü hamak denedik ama fayda etmedi o yüzden en son çare bu damlayı verdi doktorumuz kafama göre alıp kullanayım demedim.