Yarın çocuk gastroentoloji bölümüne bebeğimi götürücm 4 aylık şu anda doktorum süt alerjisi dedi ve diğer yapıyoruz test yapmadı ben yarın yine o bölüme götürmek istiyorum deri testi yaparlar belki diye bazıları küçüklere yapılmıyor diyor bu donemde yaptıran var mı