Kızlar bebeğim iki gün sonra 8 aylık olacak hâlâ ayakları üzerine basmıyor ya geç kaldı biraz farkındayım tahlil yapıldı eksil bir şey de çıkmadı ama içten içe endişe ediyorum var mı böyle geç olup güzel devam eden? Basması için teşvik ediyor muydunuz bir de ben her gün olmasa da genel olarak yaptırmaya çalışıyorum ama bükülüyor hemen bacaklar