Arasus Arkadaşlar oğlumda bıberon reddi var lansınoh kullanıyor duk kesınlıkle almıyor acaba satan arkadaşlar var mı avent olur chicco olur çok pahalı belki hiç istemeyecek en azından denemiş olurum çok gücüm de yok
Vina3 Arasus bizde de biberon reddi var bir ara kabullenmişti yeniden başladı. Dünya para verdim biberonlara ablam sinirlendi sanırım 101 den ucuz bir biberon getirdi şimdi ondan vazgecmıyor. İkinci el hiç aramayın 3 harflı marketlerde varsa bakın onlardan alın isterseniz
Hilal28 Arasus merhaba avent var ben de cam olmayan modeli. Hiç kullanılmadı lansinoh denedim onu tutunca hiç kullanmadım bile. Sadece eşyaları açarken kullanırım diye kaynatmıştım sonra öylece kaldı dolapta . Küçük boyu bu arada
Arasus Ordan aldım cam bir biberon ama ağzına almadı hiç diğer biberonlar dünya para olmuş alıp da denicem ama üzülüyorum kabul etmez diye en azımdan belki burdan bulurum diye düşündüm denemiş olurum diye