🤣 gerçekten şaka gibi. Arkadaşım benim için geldi ve gittik mağazaya orada da aynı dil konuşup, hayır sorun bizden değil dediler. Fişim yoktu, kızım yemiş. fakat kamera kayıt sistemleri ve ürünü alırken telefon numaramı istediklerini beyan ettim. Zaten alalı 3 gün oluyor. Herneyse buraları geçiyorum. İyi madem o zaman değişim olmasını istedim kabul ettiler. Ay aldığım şey 10 lu minik minik hamurlar. Tek tek getirdiler hangisi bozuksa çıkartalım verelim dediler. Tamam onu da kabul ettim ağızlarında hiç bizden hata gibi birşey çıkmadı. Belli fabrikasyon hata tamam onun suçları yok ama resmen ben böyle ürün satmam dedi kadın bana. Neyse getirdi, önlerinde açtım 🫠🤣🤣 resmen o da aynı çıktı. Aaaa dedim aaaaa 🤣🤣 bu neymiş böyle siz böyle ürün satmazdınız kesin karışmış dedim. Kızım tekrardan getir dedi kadın tam 6 tane kutu açtırdı. Hepsi öyle çıktı. Gerçekten bunları birde çocuklar açsa görmeniz lazim hamurların halini. Geri paramı istiyorum o zaman dedim hayır fisiniz olmadığı için yapamam dedi. E ben ne yapacağım bu hamurları param da hamur da çöpe gidecek. Hala bana aynı renk bozulmayan hamur vermeye çalışıyorlar. Gerçekten şaka gibi. En sonun da kızlarım zaten durmadı neyse gerçekten kalsın istemiyorum ne yaparsanız yapın bunları dedim çıktım kıpkırmızı olmuşum resmen ya bu kadar da olmaz. Ha bu arada baktılar. Numarama falan ne ürün aldigima.