Bebeğim 8.5 aylık 8 aylık olduğu günden beri yeni huy edindi 1 saatte bir kalkıyor normalde bütün gece uyurdu saat 12de ben emzirirdim uyurken şimdi döne döne uyanıyor yatağına tutunup ayağa kalkıyor bize bakıyor ağlıyor sonra yatağımıza koyuyorum anında uyuyor ve ağlamıyor bir daha uyanmiyor da ama sorun şu ki ben hiçbir iş yapamaz oldum yanından kalkıp gidemiyorum çünkü emekliyor dönüyor uyanır uyanmaz oturuyor yatak bariyeri yok uyuması güzel ama böyle alışsın da istemiyorum kendim evlenene kadar annemle uyudum çünkü yaşayan var mıdır