Hshsjshs Ruzgarveannesi1 22 aylik halaaa agliyo ama herseyee agliyo yiprandimm galiba aglayarak her istedigini yaptirmayi kesfediyolar tükendim artik bnde
Buglem22 Ruzgarveannesi1 ayy yemin ederim tükendim artık uyumuyor inatlasiyor gece sık sık sebebsiz uyanıyor yemek yemiyor herşeye ağlıyor şimdi istediği bişey olmayınca kendini yere atıp kafasını vuruyor 16.ay böyleyde 2yas sendromunu düşünemiyorum 😥
gocebebirbayan Ruzgarveannesi1 11.5 aylık herşeye ağlıyor. 2.5 yaşına kadar herşeye ağlayacak biliyorum kızımdan. Kızım 3 yaşına girmek üzere o da ağlıyor ama bu kadar değil, azaldı biraz
Hep-sevgiden Bizde 16 ayligiz çıldıracağım her dediği olsun istiyor hergun parktayiz saatlerce yani oyuncak getiren çocukların oyuncakları için ağlıyor evde kucak için bacağıma yapışıp agliyor yâni bu aralar hepsi böyle herhalde
Ruzgarveannesi1 Hshsjshs vallahi öyle elimden tutup banyoya götürüyo ee Burda duralım çıkıyorum banyodan ağlama krizleri orda duracakmışız kafayı yicem 🤦🏻♀️
Ruzgarveannesi1 Buglem22 vallahi bizi anlattınız fazlası var eksiği yok çok kötü bir durum tez zamanda geçer inşallah 🩵🙏🏻
Ecem__ Buglem22 sinirlenince isteedigi birsey olmayinca aaaa diyip ciglik atiyormu 1 haftadir onu yapiyor ayni aydalar
Ruzgarveannesi1 gocebebirbayan bizim de 2 hafta oldu sanırım böyle çabuk geçer inşallah çünkü tükendim size de sabır diliyorum 🩵
Ruzgarveannesi1 Buglem22 ben de öyle eşim asker olduğu için hep ailemden uzaktayım destek alacağım kimse yok kendime bile zaman ayıramıyorum bu çok yıpratıyor