Anonim41 Merhabalar, 3-6 ay arası göz muayenesi yaptıran annelerim bize sadece resimde bulunan 2 aletle bakıp sonra da ışık tuttu doktor. Bir sorun yok dedi. Muayene bu kadar mı yoksa eksik ve yetersiz miydi sizce ?
silaa66 Anonim41 bu kadar evet sonra ışıklı oyuncak gösterdi takip etti sonra kucagına aldı odanın ısıgını yaktı etraftakı esyalara bakıyormu diye bu
Tu_Na Anonim41 evet bu kadar benim oğlumda doğuştan kist var gozunde belirgin et parçası gibi dışarda siyah yere kadar geliyor onda bile sadece okadar bakıldı telaş etme
Anonim41 Yyozcan yani 5 dakikalık bir kontrol olunca hipermetrop ya da astigmat falan nasıl bakılıyor bilemedm ama demekki buymuş:)
Ececiiim Anonim41 evet bunlar ve film çekti film sonucunu değerlendirdi. Görüş açısı gibi bişeydi sanırım. Birdaha 1 bucuk yaşında görüşelim bi sorun yok dedi.
Anonim41 Femme1 yani zaruri değil tabiiki ama gözde var olan kusurları erken farkedebilmek için doktorlar öneriyor. Göz ölçümünü ise en erken 1 yaşta yapıyorlar
sedasayan1111 Femme1 bende götürmek istiyorum hem göz hemde tekrar kardoloji bir sorun varsa da en önemlisi erken tedbir doğru teşhis
B1elf Anonim41 1 yaş kontrolünde damla damlatıp cihazla yakından baktılar 1 yaşta çıkıyormuş ondan öncesi için erken olur demişti
Anonim41 sedasayan1111 kardiyoloji ye gitmedik biz ama her ay düzenli çocuk doktoruna gidiyoruz. O dinleme yapıyor steteskop ile
sedasayan1111 Anonim41 onu bizde yapıyoruz da kalp de delik üfürüm bunlardan korkuyorum çünkü bende kalp var ailem de kalp var
nrslkvnc Anonim41 bizim 3.ayımızda fotograf makinesi gibi bir şeyle önce ölçüm yapıldı. Sonra doktor bu şekilde ışıkla kontrol etti. Cisimleri kontrol etmesine baktı. Astigmat olduğunu söyledi. 1 yaşına kadar bebeklerde normal olduğunu iletti. Bir sonraki kontrol 1 yaşında olacak bakalım.
cimcime1018 Anonim41 İlkte bize de böyle yaptı sonra damla damlatıp bı yere gönderdi. 15 dk sonra onlar da bı damla damlatti. 15 dk daha bekleyip doktor geldi orda inceledi. Damarlarına vs bakılmış. 6. Ayda yine gel olcumlerine bakalım dedi