Bahar47 Ben bebeğime tam 5 aydır sütümu sagarak veriyorum. Benim gibi sütünü sagarak veren fedakar anneler günde kaç kez sağım yapiyirsunuz , bebisiniz kaç aylık, kaç ay sagmayi planlıyorsunuz 🤗
Oglusum5357 Bahar47 bn yetiremiyorum sagmakla malesef dogrumu sagmiyorum bilmiyorum ama sdece 4 kez fln verebiliyorum cogu mama oluyor. Siz 5 aydir nasil basardiniz
nilveannesi Bahar47 bana da bebegim yogun bakımdayken 3 saatte bir sağcaksın dediler Doktor ve hemşireler. Sağdım ama gün geçtikçe azaldı sütüm. Şimdi günde 1 kere sağıyorum nerdeyse gelmiyor artık
Kucukkalbim Bahar47 8 aydır sağıyorum canım düzenli sağarsan 3 saatte 1 cidden artıyor.Oğlum çok hareketli tabi eskisi kadar sağamıyorum günde 4 kere mama takviyesi ek gıdalarla tamamlıyoruz öğünleri.Son damlasına kadar sağcam nasip olursa
OglummBalll Oglusum5357 2 saatte bi sagmak lazımmıs yoksa azalırmıs süt benimde azalıyo gibiydi 4 sefer sagıyodum simdi 2 saatte bire başladım
Bahar47 Oglusum5357 canım aynene öyle stres yaptığımda bu şeye üzüldüğüm de hemen azalıyor kafama bı şey takmamaya çalışıyorum bol su içiyorum . İlk zamanlar ben de takviye mama yapıyordum ama bebeğimin 2.aydam sonra iştahı azaldı o yüzden yetiyor simdilik
Omursmom OglummBalll ya bende sağım yapıyorum ama günde iki kez azaldı iyice sütüm peki 2 saatte bi sağınca arttımı sütünüz tekrar
Ertugrulun_Annesii nilveannesi süt sagma makinası kullanmayı dene. Birde dereotu ye güzel süt yapiyor 🙏
Bahar47 Eslem_Somuncu ben de öyle hedefim altı ay sonra da 9 ama 1 yaşına kadar sagmayi düşünüyorum tabi kesilmezse. İkinci dönem çalışmaya başlayacağım Şubat'ta :( sağım yapamayacağım kesilir diye çok korkuyorum
Omerberat Bende iki buçuk aydır sağıyorum ama yeterli gelmiyor ve mama takviyesi yapıyorum iki saate bir maalesef mümkün olmuyor sürekli kucağımda benimki☺️Evin işi yemek dinlenme vs cabası olduğu kadar yapmaya çalışıyorum
Bahar47 Omerberat canım benim de öyleydi elektrikli göğüs pompası kullaniyorum memnun kaldım lansimohun
Eslem_Somuncu Peki benim bi sorum daha var sağan annelere gogsunize bisey koyuyomusunuz akan sut sizi islatiyor mu
-eagles-mom Eslem_Somuncu ben bi ay sonra işe başlayacağım için buzlukta süt biriktirmek için arada sağım yapıyorum sağarkende lansinohun süt toplayıcısını kullanıyorum mükemmel bişey bir damla bile süt ziyan olmuyor bir memeden sağım yaparken diğer memeye takıyorum ordanda pıt pıt damlayarak birikio
Omerberat Bahar47 lansiloh da var ameda da ona baya bi para verdik hatta ama her saat sağma şansım olamıyor bakalım nereye kadar🤨
Eslem_Somuncu Bende 1 yaşina kadar dusumuyorum yaşindan sonra sutum gelsede sagarmiyim bilmiyorum suanlik hedef 1 yaş
Bahar47 Eslem_Somuncu aynen bende canım . Çünkü psikolojim çöktü bı yere gidremiyorum sosyal hayatım kalmadı ve ise başlayacağım 1 yaştan sonra sütüm olursa gece 1 kez gündüz 1 kez sagarim o şekilde olur herhalde
Bahar47 Eslem_Somuncu canım ben lansimohun tekli elektrikli göğüs pompası kullaniyorum manuel hem zaman alıyordu hemde sütüm baya azalmıştı onu kullaninca
Eslem_Somuncu Bahar47 al benden de o kadar bide hep akiyor koca koca havlularla geziyorum gogsumde koku yapiyor haftada birde havlularim icin calistiriyorum makinayi
Eslem_Somuncu Bahar47 almaz mi ben mochi usulu sagan iki pompa almiştim onunla sagiyordum o sadece fazla sutu topluyordu hep mastit oldum snra tekrar weeye dondum sutum cogaldi suan dolaba stok yapiyorum yetiyor yani bebegime kesilirse ilerde bilemem ama