Buse Merhaba anneler 4 aylık kızım var sağlık ocağı hemşiremiz vegaferon kan damlası ver di bebişlerine kullanan anneler herhangi bir yan etkisi var mıdır 🤗
Zuzu Buse onu kullanmanı dr tavsiye etmiyor canım.Kabızlık yapıyor bebişte,onun yerine dr danışıp başka bir demir ilacı kullan bence.Biz ferromixin şase kullanıyoruz mesela.Ek gıdanın içine konuluyor ve damladan çok daha rahat 😌
Hasret Buse bende kullanıyorum ama bıraktım ya o günden beri kabızlık yokta aşırı huysuz artı kakasında kırmızı küçük parçacıklar oluyo kullandığımdan
Nilsmom Buse sağlık ocağının verdiğinde paraben var diyorlar. Bize doktorumuz sidefer verdi ama malesef kullandığımızda tualetini 4 gün de bir flan yapiyor. Bende 3 -4 güne bir vermeyi düşünüyorum. Bu arada 6 aylıgiz
ikos58 Buse aldıgım gıbı cope attım. Kutusunun uzerınde de acıkca yazıyor ıcerısınde paraben oldugu bıle bıle cocuguma bunu veremem. Doktorumuz da 4 ay erken 5 bıtınce baslayalım dedı
Buse Zuzu bnde daha 2 gündür veriyorum bilemedim dr kontrolümüz haftaya bi annelere danışmak istedim o zaman haftaya kadar vermem dr ne derse ona göre yaparım
Ecekusum Sağlık ocağının verdiği kan damlasının cocuga gaz yaptığını ve huysuzsuzlastirdigini duymuştum ama biz daha almadık verirlerse de kullanmayi pek düşünmüyorum açıkçası etrafımda kullanan var ve memnun değiller
Buse Hasret bnde şimdi bi arkadaşıma sordum oda doğduğundan beri kızına kullanıyormuş şuan 10 aylık kabız olursa bi çay kaşığı hakiki zeytinyağı veriyormuş