Nvndmr benimki o aydayken 8.500 dü, kaynanam bu çocuk aççç kızım demişti kulaklarımda çınlar sesi. Mama verelim demeler, sütün artık onu doyurmaz demeler sırf kaynanamı seviyorum diye fazla ses etmedim ama içimde kaldı bunlar.
Yani bebeğin 10 kiloda olsa kesin bunu diyeceklerdi tombalak olmasını bekliyorlar galiba. Benim oğlum öyle tombiş tombiş durmazdı çünkü boyuda var baya .
Şuan 12 aylık ve hala 10 kilo.