Bizimde bebek 19 aylık 9 buçuk kilo idi doktor yazdı her türlüsünü denedik muz seviyor diye ilk muzlu aldık 2 koli ağzına sürmedi.sonra çilekli ile değiştirdik olmadı en son doktor vanilyalı yazdı onu da sevmedi… Umudu kesmiştim… Başka bir doktora gittik aslında kendi mama tadına benzer olsa içer belki dedim doktor da şasesi var bunların aromasiz onu yazayim dedi bende yazın ama içeceğini sanmıyorum dedim .. bizimki baya ön yargılı bir bebek Aptamil içiyor normalde eğer biberona mama dışında birşey koydugumu görsün hayatta içmez bende sabah daha uyanmadan 7 gibi o özel mama şişesini sıcak kaynar suda 10 dk bekletiyorum ılık olunca biberona koyup uykusu arasında veriyorum anlamıyor içiyor çok şükür daha 2 hafta oldu kullanmaya başlayalı inşallah faydası olur