Bizimkide 2 ay 10 günlük oldu bugün allahim atakmi var ne var bilmiyorum normaldede direnirdi uykuya ama bu sefer resmen aglamaktan nefessiz kalip bogulcak sandim ya hic bir türlü sakinlestiremedim cok huzursuz derin uykuya gecemiyor 🙈 bende simdi kahve yapip icicem en azindan gardimi alayim🤣