Merhaba anneler bir konuda yardıma ihtiyacım var oğlum 2,5 ay sonra 3 yaşına girecek ve hala anlaşılır konuşamıyor evet bir şeyler söylüyor ama çok nadir kelimeleri anlaşılıyor geri kalan kendince söylediği kelimeler cümleler artık çevrenin hala konuşamıyor mu soruları beni çok yoruyor yok daha diyip geçiştirsem de içime dert oldu
Yaklaşık 2 aydır çok üstüne düşüyorum ev kitap doldu her gün okuyorum oyunlar oynuyorum sürekli şarkılar söylüyoruz dinliyoruz ama bir gelişme yok sizce zamanı mı var ? Yoksa eksik olan bir şeyler mi lütfen benim gibi problem yaşayan ve sorunu aşan anneler yardımcı olur musunuz desteğinize ihtiyacım var 😓