BerilinAnnesi61 Kızlar benim kizim 3 gündür pisik desitin kullandim ve yurt dışından aldigimiz pisik kremi kullandim ama maalesef gecmedi ayni zamanda kizim ishal fikir verin bana nasil geçer bu arada sadece anne sutu aliyor yeni tadimlara basladik 5 ay 20 günlük
Defne_cicegim BerilinAnnesi61 tatlım sudocrem kullan çok güzel toparlıyor şimdi bi çok kişi içeriği temiz değil diyecek ama pisigide o çok güzel toparlıyor
nilveannesi BerilinAnnesi61 sudocrem , kantaron yağı , zeytinyağı bunlarla yapın pişik geçer. Bir dahada devam ederseniz bunlardan birine bir daha pişik falan olmaz 😍🙏🏻
jap BerilinAnnesi61 Defne_cicegim normalde pişik önleyici olarak bende desitin kullanıyorum ama içeriğinin temiz olmadığını bildiğim halde pişikken sudocrem kullanıyorum çünkü iyi geliyo 😅 önce kantaron yağı üstüne krem sürüyorum
duruliyasmom Defne_cicegim sudocrem muhteşem bir krem. Pişiği anında siliyor, leke gideriyor, yanığa iyi geliyor. Vücuttaki kızarıklık, morarma, egzamaya kadar herşeye çok iyi geliyor. Şu devirde içeriği masum ne kaldı ki?
MehmetEmir Her iki alt değiştirmenin birinde mutlaka havalandır 10-15 dakika . Hametan ile Anestol krem var onları günde 3 defa poposuna sür. Birde kavrulmuş soğumuş zeytin yağı kullan. Bizim bu şekilde gecti..
BerilinAnnesi61 MehmetEmir kremler elimde var mutlaka deniycem surekli altini havalandı diyorum zeytin yagini nasil yapicam bilgilendirirmisin
MehmetEmir BerilinAnnesi61 Zeytinyağını cezvede cızzlama sesi çıkana kadar kavuruyorum daha sonra bi kenara bırakıp soğutup küçük sprey şişeleri var ya onun içine dolduruyorum. Böyle kullanımı da daha rahat oluyor günde 4-5 kere bezi bağlamadan sürüyorum.
BerilinAnnesi61 nilveannesi cok saol canim mutlaka yapicam ilk defa basima pisik olayi geliyor 2 cocuk annesiyim bide 😂
BerilinAnnesi61 jap deniycem canim yarin alip mecbur kalinca herseyi yapıyoruz artik zararli olmayan birsey kaldi miki