RabiaMevaninAnnesi Merhaba bu iki mamayı birlikte kullanan annelerimiz nasıl kullandınız bilgi verirmisiniz?
RabiaMevaninAnnesi umutu_02 aptamil ar reflü için kullaniyoruz ama genetik rahatsızlığı nedeniyle kilo almiyor gelisim geriligi var o yuzden raporlu infatriniye başlatti doktor ama cok sıvı oldugu için reflüsünü tetikliyor.mamayı katılaştırsam diye duaundum
Nlysnr RabiaMevaninAnnesi işinizi görür mü bilmiyorum ama bebelac gold thicker diye bir ürün mama. Normal mamaya katıp kıvamını arttırmak için. Reflü mamasına biraz daha uygun bir alternatif yani. Biz de ar kullandığımız için duymuştum. Araştırabilirsiniz
alsia_12 Merhaba biz infatrini kullanıyoruz 4 gündür ama kızımı ishal yaptı kilo aldıracağını düşünmüyorum o yüzden bırakacağım
RabiaMevaninAnnesi alsia_12 evet oyle bir ozelligi varmis biz 1 gun kullandik ama benim bebegimi kabiz yapti
alsia_12 RabiaMevaninAnnesi bizde tam tersi olduuu yani biz önceden golden goat içiyorduk arada red yaptığı için bıraktık tekrar ona döneceğim gayet güzel kilo aldırıyordu o
RabiaMevaninAnnesi alsia_12 anladim gecmis olsun benim bebegim burundan besleniyor red gibi birseyi yok ama reflü oldugu için mama kati olmalı
RabiaMevaninAnnesi Nlysnr tesekkur ederim biliyorum hatta elimde 1 kutu mevcut.ilk onu kullanmistik daha sonra aptamil ar gectik.simdi ise hic kilo almadigi için bu mamaya gectik ama cok sıvı.tickener mamayi katmamada sorun olurmu bilmiyorum işte.