Kızlar maalesef bu illet geçmiyor sürekli kulakları kızarıyor antibiyotik kullanıyoruz geçiyor yine bir hafta sonra aynı yazın hiçbir şeyi yok kışın sürekli hasta dışarı çıktığı an ne kadar korursam koruyayım yine kulak enfeksiyonu. Şuan 18 aylık bu belki 10. Enfeksiyon. Profesöre kadar götürdüm ilaçla geçtiği için bir şey demiyorlar bağışıklığı koruyacak şunu yaptım artık hasta olmuyor diyecek bir tavsiyeniniz var mı