Evet ağlaktık iyice ağlak bir bebek oldu çıktı bazen babası bazen ben sinir krizi geçiriyoruz normal davranıyoruz güzel davranıyoruz olmuyor en son sabır bitiyor ama sabretmek de çok zor en son ağlamaya bırakıyoruz istediği olmayacağını anlasın diye susmuyor ki ne yapıyorsunuz önerileriniz var mı bir de ek gıda hiç ama hiç yemiyor sadece beni emiypr yemiyor neler neler yapıyorum olmuyor