Bebek kontrolunde vardi hep sinirda denildi sonra gecmis dediler ogrendikki gecmemis kalca cikik degil kalca gelisim geriligi örtüm bozuklugu bir haftadir geziyoruz kimi bi aparar veriyor baskasi bi aparat baskasi alçı diyor sastik ne yapcamizi basina gelen varmi