Mervetrmn ben 15 aylık olana kadar hiç tuz koymadım o da ayırt etmedi yedi 15 aylikkende istahsizlik olmuştu hiç bişey yemiyodu ondan koymaya başlamıştım sonra iştahı düzeldi öyle gitti yani sizde elinizden gelen her şeyi yaptiysaniz hiçbir türlü yemiyorsa az bişey koyun aç kalacak değil sonuçta ama tuz koymadan önce yediği yemekleri bizim yediğimiz gibi yapmayı deneyin istersiniz soğan kekik nane falan koyun kısaca tuz hariç yediklerimizden koyun belki öyle yer tuzla ne kadar geç tanisirsa iyi