Elifumay_devrilmez66 4 aylık kızım var evden çıkınca durmuyo ağlıyo uyumuyo hic bi yerde annemlere bile gidemiyorum korkar oldum artık evden çıkmaya bi ben mi böyleyim ya hanımlar sizde böyle misiniz
_Goktugunannesi__ Elifumay_devrilmez66 14 aylık oğlumla toplasınız 5 sefer pikniğe gitmişizdir oda kimsenin olmadığı yere çünkü insanları yabancılayığ uğunup nefesi gidiyo ağlarken evime misafir gelmiyo biz bi yere gidemiyoruz bakalım bizde bekliyoruz ne zaman geçer diye
teachermom07 Elifumay_devrilmez66 oğlum Şuan 14 aylık ama 10 günlükten itibaren hergün çıkardım hava almaya Bebek arabasına pusete oto koltuğa artık ayına göre yaz kış demeden her yere götürdük . Markete fırına pazara gezmeye tatile o kadar alıştı ki Evde durmasa dışarda dururdu Evde uyumasa dışarda uyurdu ama her çocuk farklı tabi Bence sizde alıştırmaya çalışın ağlasa da hergün çıkın normaliniz olsun dışarı çıkmak
Mercagn Elifumay_devrilmez66 benim kızımla aynı aylarda. Benimkide annemleri kayınvalidemleri yabancılıyodu başkasını geç yani. Şimdi her hafta götürüyorum insan içine çıkarıyorum hep evdeydik. Alıştı gibi onlara artık ağlamıyo. Ama bizi göremediği zaman yaygarayı kopartıyo tabi
Elifumay_devrilmez66 _Goktugunannesi__ sizinki baya büyükmüş ya inşallah geçer çabuk çok Zor böyle valla
_Goktugunannesi__ Elifumay_devrilmez66 kaynanamla karşılıklı dairelerde oturuyoruz oraya misafir geldiği zaman bulunmam gerekiyor gelenler soruyor gelin nasıl diye ama bulunamoyorum
Elifumay_devrilmez66 teachermom07 bende çok çıkmadım dışarı şimdi ye kadar hasta olur durmaz uyuyamaz diye şimdi de hiç durmuyo dışarda hata ettim galiba bundan sonra alıştırmaya başlıyım artık
teachermom07 Elifumay_devrilmez66 bence de bir an önce başlayın çünkü maşallah diyim 14 ay boyunca hiç hasta olmadı oğlum çok şükür Ama biz Antalya’da yaşıyoruz kışlar çok soğuk değil ☘️
tekbasimabakiyorum Elifumay_devrilmez66 ben de öyleydim sonra bir çılgınlık yapıp tatile gittim. Otelde her gün dışarı çıkıp gezince kızım müptela oldu. Şimdi 8 aylık eve girince ağlıyor
teachermom07 Elifumay_devrilmez66 ben soğukta olsa çıkarır ona da alıştırırdım O zaman Rusya da Norveç de yaşayan insanların çocukların sürekli hasta gezmeleri lazım bu tamamen bağışıklıkla alışkanlıkla alakalı bir durum Kalınca giydirip hergün çıkarırsanız en ufak bi soğukta hasta da olmazlar diye düşünüyorum
Kestanesekeri Elifumay_devrilmez66 yabancılama sorunu var dayan 3 ay daha.etrafı keşfedince geçicek.şimdiki aklım olsa evden çıkıp hayatı zehir etmezdim kendime.markate bile giremiyordu 2 aylıkken başlamıştı